2 lipca 2010

Inspiracje - Rudlis

Dziś chcemy Wam pokazać kolejną porcję inspiracji, tym razem to inspiracje nadesłane przez Was.
Spośród wszystkich prac postanowiłyśmy wyróżnić Rudlis, która zasypuje nas swoimi pięknymi dziełami. W ramach podziękowania, wysłałyśmy do Rudlis nowy zestaw Craft4You, który niebawem ukaże się na półkach naszego sklepu :)


"Witam,
koniec miesiąca więc chciałam przesłać kilka kartek wykonanych z papierów zakupionych w Craft4You.
Na początek papiery z serii DCWV Linen Closet, pokochałam je od pierwszego dotyku ;P
Do kartek użyłam kwiatów Camelot Roses Garcia, dziurkaczy ozdobnych MS, wykrojników Spellbinders.
Jak dla mnie ten papier nadaje się wyśmienicie do kartek vintażowych, z nutką Shabby Chic :)"






"Drugi papier, który użyłam w jednej kartce (jak na razie) to Pink Paislee z serii Qeen Bee - kartka rozkładana dla kobiety (z podtekstem erotycznym)."


"Kolejna moja praca - komplet z okazji Dnia Mamy z użyciem pięknych papierów: kolekcja Devinshire firmy Kaisercraft oraz oczywiście bindownicy"



Serdecznie dziękujemy Rudlis za piękne i inspirujące prace, oczywiście czekamy z niecierpliwością na kolejne :)


Przypominamy, że cały czas czekamy na zdjęcia Waszych prac, które powstały z materiałów kupionych w naszym sklepie!

Prosimy o nadsyłanie zdjęć więcej niż jednej pracy.

Wysyłajcie zdjęcia wraz z krótkim opisem na naszego maila: sklep@craft4you.pl z dopiskiem w tytule INSPIRACJE.


Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: