8 października 2010

Inspiracje Craft4You - Galeria Papieru


Od kilku dni na półkach sklepu goszczą najnowsze kolekcje papierów
oraz świątecznych dodatków z Galerii Papieru.

Galeria Papieru

Naszemu zespołowi nie udało się oprzeć ich urokowi :)
Dzisiaj prezetujemy garść inspiracji
jaką przygotowałyśmy dla Was a także opinię na temat samych papierów.

Oliwiaen
Krótko mówiąc - na takie papiery czekałam. Stonowane kolory, klimat retro - i nuty :-) Dzięki drukowanym dodatkom ślubnym i dziecięcym, kolekcja ze świątecznej w każdej chwili może stać się ślubną - albo okolicznościową. Wystarczy dodać kwiatki, podkreślić detale brokatem, ozdobić zawijasem - i już mamy gotowe subtelne, romantyczne kartki! Już nie mogę się doczekać kolejnej propozycji producenta :-)




Leeya
Papiery cudne! Tnie się szybko, doskonale pasują do siebie. Grubość jest dokładnie taka, jaką lubię - czyli grubaśne :) Na prawde wystarczy niewiele dodatków, a kartka czy okładka notesu sama się robi. Byłam zdziwiona, ze tak fajnie pasują do nich Patterned flowers z serii Jack&Jill :) Na pewno to nie koniec moich wyczynów z tymi papierami i dodatkami!





Kreffcik
Jak tylko dostałam do ręki artykuły z Nisko Latających Aniołów
to chciałam wszystko zostawić i tworzyć :)
Bardzo fajnie się robi nie tylko projekty świąteczne
( a Święta już tuż, tuż...)
Pracuje się fantastycznie w tej kolorystyce.
A elementy przeznaczone do wycinania to super pomysł :)





Encza

Cóż mogę dodać? Może to, iż prace robią się praktycznie same.
Papiery komponują się ze sobą świetnie. Lubię kolekcje które same w sobie są ciekawe
a prace jakie z nich powstają nie wymagają zbytnie ilości dodatków.










To tyle na dziś:)
Na kolejne inspiracje zapraszamy po weekendzie:)
Pozdrawiamy Serdecznie,
DT Craft4You :)

Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

I JA TEŻ JUZ POCIĘŁAM :) PAPIERY SĄ BOSKIE!!!