12 października 2010

Zaspałam!!

Zaspałam! Myślałam, że jest troszkę wcześniej! Wydawało mi się, ze dziś jest 9 czy 10 października! Baaardzo zdziwiłam się zaglądając do kalendarza...
Ale na moje usprawiedliwienie mam to, ze bardzo ciężko pracujemy w Craft4You nad niespodziankami dla Was, także towarowymi :)

Więc żeby nie przedłużać.

**Candy Urodzinowe**

Random.org lubi Natalię spod znaku Bliźniąt :)Gratulacje Carrantuohill! :) Maszynka zostanie wysłana do Ciebie pod koniec października - to absolutna nowość i producent wysyła dopiero od 15 października 2010.
Jeżeli któraś z Pań zainteresowana jest zakupem tej maszynki proszę o przesłanie maila z zamówieniem na adres mailowy asia@craft4you.pl - cena 449PLN (minus rabat lojalnościowy).


**Kartka Urodzinowa**

W tym roku nie było demokracji i wyborów! Decyzje podjęłam samodzielnie! ("Mamusi!! Ta z klatką jest piękna!! A na tej coś się pruje.. Dlaczego Mamusiu? A widziałaś tego ptaszka Mamusiu?").
I oto Wyniki:


Gratuluję Basi, Agacie i Asi :)

Chciałabym z całego serca podziękować za ogrom cudownych kartek, ktore doszły do nas pocztą! Są cudowne!


Uciekam :)
Do zobaczenia wkrótce - zdaje się że szybko zbliża sie 6000 zamówienie w Craft4You, wiec jak zwykle mamy mnóstwo niespodzianek :) Ale o tym... Jutro?

Pozdrawiam serdecznie,
Asia


Sklep z materiałami do scrapbookingu

6 komentarzy:

asica.p pisze...

aaaa cara umieram z zazdrosci :*
gratulacje

Kardamonowa pisze...

Gratulacje!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Bardzo się cieszę i gratuluję Szczęśliwej wylosowanej.

rudlis pisze...

Carra Ty szczęściaro:***
Przyjeżdżam do Ciebie zmacać maszynkę ;)

Unknown pisze...

tratata ;-)

silence pisze...

Gratuluję szczęśliwej wylosowanej. Przy okazji jest mi miło zobaczyć swoją kartkę w takim uroczym towarzystwie :)
Pozdrawiam,
Agata