2 listopada 2010

Przepis na kartkę dla chłopca :-)

Witam w pierwszy listopadowy wtorek :-))


Nie wiem, jak Wy, ale ja zawsze mam problem z kartkami dla chłopców. Chłopięce klimaty są dość odległe od romantycznego stylu shabby chic, w którym się lubuję...
Postanowiłam więc zwrócić się do ekspertów w dziedzinie chłopięcych upodobań - poprosiłam swoich synków, by wymienili 3 rzeczy, które ich zdaniem stworzyłyby idealną chłopięcą kartkę.


Przepis Kuby, lat 6:
- kolory obojętne, oprócz różowego
- kolczaste kółka ;-))))
- jakiś pojazd, najlepiej latający


Proszę bardzo: na bazie papierów z zestawu Kraft od Basic Grey, z domieszką papierów Bo Bunny: Flower Child Stripe i Flower Child zrobiłam prostą kompozycyjnie kartkę, w której centralnym elementem jest obrazek z motywem samolotu z zestawu Little Man firmy Kaisecraft:



Kolczaste kółka to pomalowane srebrną farbą zębatki od Maya Road. Narożniki papieru z samolotem przycięłam dziurkaczem Tonic Studio:


...a dziurkaczem brzegowym Apron Lace wycięłam ozdobną falbankę:


 Teraz czas na przepis Filipa, lat 4:
- czerwony, niebieski, zielony i żółty
- flagi (?!)
- kolorowe łepki (= ćwieki :-)))

Na szczęście reszta papieru Stripe pozostałego z kartki Kuby miała dokładnie wymagane kolory :-) Również tutaj wykorzystałam papiery z zestawu Kraft, do oddzielenia kolorowych arkuszy i złagodzenia ich soczystych kolorów. Ćwieki Basic Grey z zestawu Urban Prairie również pasowały do wytycznych kolorystycznych :-)


Nie jestem pewna, czy o takie flagi chodziło, w każdym razie protestów nie było :-)) Dodałam jeszcze falbankę z dziurkacza Treading Water i wstążkę w krateczkę - i przepisowa kartka gotowa :-)


Zachęcam do tworzenia razem z dzieciakami - to naprawdę świetna zabawa, dla obu stron ;-)


do zobaczenia za tydzień!
Oliwiaen

Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

asica.p pisze...

o jaki świetny pomysł:)
tak ,tak kreatywność dzieci nie zna granic,muszę wypróbować na moich osobistych "testowaczach"
Oli dziękuję za pomysł,a Twoje karteczki rewelacja:)

Ilona Zbieg pisze...

świetne karteczki


następnym razem moich też podpytam :)w kwestii kartek dla dzieciaków :)