22 stycznia 2011

Trafienie prosto w serce!

 Witam wyjątkowo w sobotę :-)) ale jak zwykle serdecznie :-)

Mam dzisiaj dla Was niespodziankę od Craft4You! Nowy, walentynkowo słodki zestaw kartkowo-albumowy, który, mam nadzieję, trafi prosto w Wasze serca (a potem zdolne ręce) :-)


W skład zestawu "Prosto w serce" wchodzi:
- 6 papierów Love Struck Firmy Making Memories
- baza kartonowa Maya Road
- serduszkowe szpileczki 4 szt
- kryształowe ćwieki
- brokat Stickles
- biała dratwa
- wstążka ecru i róż po ok. 50 cm
- papierowe róże 4 szt
- mini kwiatki Primy ok. 20-30 szt
- ażurowe liście 2 szt
- kwiatki Mini Gypso 2 bukieciki
- elementy kartonowe - serca okolo 10 szt
- dwie karty 11 x 19 z kopertami ( jedna karta z embossingiem)
- 3 bazy kartkowe 10x15

- czyli całe mnóstwo pięknych rzeczy :-)
Zestaw już wkrótce trafi na sklepowe półki, a teraz zapraszam do obejrzenia tego, co udało mi się stworzyć z jego części  :-))

- karteczki walentynkowe (na jednej użyłam również farby pękającej Distress w kolorze Tattered Rose)


- karta ślubna - wytłoczony ornament najpierw pokryłam Glossy Accents (wąska końcówka bardzo się przydaje!), a potem potuszowałam tuszami Distress Shabby Shutters, Peeled Paint i Tumbled Glass. Całość spryskałam Glimmer Mist Pearl (z zestawu Crown Jewels) dla pięknego połysku:


- LO "The Two of Us" - oprócz elementów z zestawu użyłam również mgiełek Glimmer Mist Pearl, Pink Bubblegum (również z zestawu Crown Jewels) i Coffee Shop (z zestawu Adventure), dziurki od klucza  Melissa Frances oraz brokatu Fruit Punch i farby Distress Worn Lipstick.. Brzegi papieru pod zdjęciem wycięłam przy pomocy dziurkacza Binding Edge:

- oraz mini album z nieco przekornym tytułem: "Pink for Boys Too" ;-))) ze zdjęciami moich chłopaków w różowych ubrankach ;-) Poszczególne karty spryskałam mgiełkami Glimmer Mist oraz Glimmer Chalkboard Chalk, a następnie obrysowałam białym pisakiem Inkssentials:

 
 
 
 


Oczywiście nie wykorzystałam jeszcze całości zestawu  - zostało jeszcze kilka elementów na kartki walentynkowe :-)

miłego weekendu!
Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: