3 lutego 2011

Komplet podarunkowy

Witajcie,
Luty to czas Walentynek ale ja uciekam dziś od różu i czerwieni aby sprawdzić się w kolejnym zestawie kolorystycznym z którym nie miałam okazji pracować dotychczas. Granat, brąz i turkus - gdy się je przemyślanie zestawi wychodzi bajeczne połączenie. Długo zestawiałam ze sobą te kolory ale się udało. Przygotowałam komplet podarunkowy z okazji... No właśnie sęk w tym że jest uniwersalny. Raz przez swoją kolorystykę, dwa przez dodatki. Będzie miłym prezent z okazji urodzin, imienin a nawet Walentynkowym:)

Do stworzenia kartki i notesu wykorzystałam:

- papier Up Away – Roller Coaster Kaisercraft
- papiery z kolecji Marrakech Collection Pack Basic Grey
- stemple Parisian Anthology
- kwiatki Sugar Plum Roses Carribean
- kwiatki Love Letter Roses Jade
- cyrkonie Jazmyne
- tusz








Przypominam o Wiosennym Wyzwaniu Craft4You - na Wasze prace czekamy do jutra!
Zajrzyjcie koniecznie do sklepu - czekają atrakcyjne rabaty:)
Do przyszłego czwartku.
Pozdrawiam,
Ania_Encza

1 komentarz:

kasia123 pisze...

Śliczne połączenie kolorów , na pewno spróbuję takiego połączenia. Piękny komplecik.