8 maja 2011

PAMIĘTNIK

Wczoraj świętowaliśmy Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu. Z tej okazji i ja coś zrobiłam. Może nie jest to dosłowny Scrapbooking, bo nie mam tutaj zdjęć, ale myślę, że PAMIĘTNIK można choć trochę do niego zaliczyć.

Pamiętacie z dzieciństwa PAMIĘTNIKI, w których rodzina i znajomi się wpisywali "ku pamięci"? Ja pamiętam i właśnie TAKI pamiętnik zrobiłam. Wymiary: 10x20cm. Okładki powstały z białych torebek papierowych - usztwnionych kartonem.

Mój PAMIĘTNIK jest kolorowy, z mnóstwem kartek w środku! Jest kolorowy tak jak papiery które wykorzystałam do ozdobienia okładki :).

Wykorzystałam tutaj papiery z najnowszej kolekcji GRAPHIC45 - Le Cirque: Bohemian Floral (wszystkie motywy kwiatowe) oraz Le Cirque (wycięta BALETNICA).


Wykorzystane dodatki to:
- kwiaty: Velvet Roses Red (duży czerwony), Tiffany's Treasure Blue Sapphire (średni niebieski), Mini Roses (małe zielone)
- łezki akrylowe: Tear Drops Love Birds
- zawieszki: Made With Love (wśród tasiemek)
- stemple: Butterfly Garden (na okładkach i tagach), motyw "narożnikowy" (na tagach) oraz małe motyki (na okładce)
- tusze: Black Soot (motywy stemplowe), Broken China (motywy stemplowe oraz "postarzenie" brzegów okładek)
- preparaty i farby: Farby Distress (tekturowy napis i kluczyk) oraz Glossy Accents (większość elementów kwiatowych wyciętych z papieru, kropki, motylki, tekturowy napis i kluczyk - które były wcześniej pomalowane farbą Distress)
- papier: Basic White 15x15cm (tagi)
- trochę pasmanterii





Na wewnętrznych stronach obu okładek umieściłam kieszonki (również z torebek papierowych), w których jest miejsce na TAGI.


TAGI powstały z papieru BASIC WHITE - który świetnie się do tego nadaje! Tagi trochę ostemplowałam, ale zostało miejsce żeby coś napisać :).


I na koniec jeszcze tylko zdjęcie okładki tylnej :).


----------------------------------------------------

Czy pamiętacie wierszyki jakie wpisywano do Waszych PAMIĘTNIKÓW albo jakie Wy wpisywałyście innym?

Jeżeli TAK to podzielcie się z nami Waszymi wspomnieniami! Oczywiście w komentarzach pod tym postem :).

Wśród osób, które PODZIELĄ się wierszykiem i wyrażą CHĘĆ POSIADANIA takiego PAMIĘTNIKA (może jako prezent dla jakiejś dziewczynki) wylosuję JEDNĄ osobę, do której on "poleci".

TERMIN: 14.V (sobota) - do POŁUDNIA (12.00).


Pozdrawiam serdecznie.

-Renia-



Sklep z materiałami do scrapbookingu

11 komentarzy:

Marta - Martenka pisze...

Ostatnio przeglądałam pamiętnik z czasów podstawówki i dawno już się tak nie śmiałam. Ręcznie wykonane rysunki i pozaginane rogi ze śmiesznymi tekstami. Wierszyki, które nie zawsze pasowały do okoliczności :)
Pamiętam taki - chyba bardzo popularny:
Na górze róże, na dole fiołki,
my się kochamy jak dwa aniołki.
lub
Fiku miku i jestem w Twoim pamiętniku :)
Oczywiście jestem chętna na pamiętnik, pewna dziewięciolatka bardzo by się ucieszyła, gdybym go wygrała.
Pozdrawiam!

Scraperka pisze...

Hej! :) Ja pamiętam doskonale jeden krótki, ale za to wspaniały wierszyk, który napisała mi moja nauczycielka w podstawówce:
"Uśmiechaj się w domu, uśmiechaj się w szkole. Już nie kryj uśmiechu, bo zjedzą go mole" :) Pamiętam go do dzisiaj:)
Z chęcią wezmę udział w losowaniu pamiętniczka:))) pozdrawiam

ecila pisze...

A ja pamiętam..
Co pisałam ja w swoim pamiętniku dla innych:
"Proszę ładnie się wpisywać, lecz karteczek nie wyrywać, bo karteczki się gniewają, gdy je dzieci wyrywają"
A mój tato pisał tak:
"Na ostatniej stronie wpisał się mąż żonie, nic nie narysował, bo obiad gotował":))
Albo "Idź przez życie z dziarską minką i bądź zawsze zuch dziewczynką"

itp. ojej.. ale to było fajne ..

wspomnienia bezcenne..

A co do chęci posiadania pamiętnika.. czemu nie?:)

Ania pisze...

A mój ulubiony wierszyk był taki:

Niezapominajki to są kwiatki z bajki,
rosną nad potoczkiem, patrzą jednym oczkiem,
gdy przepływasz łódką, śmieją się ciuchutko
i szepczą Ci skromnie "nie zapomnij o mnie"

ehhh, wspomnienia... aż się łezka kręci, jaki człowiek był niewinny i beztroski ;D
Pamiętniczek przepiękny i z chęcią stałabym się jego właścicielką :)))

Kathinna pisze...

Oj było tego :) na przykład

Siedziałam nad rzeczką,
bawiłam się beczką,
o Tobie myślałam
do beczki wleciałam. :P

Albo

Strzela piorun w lipy
Strzela piorun w dęby
Gdy Cie chłopak zdradzi,
strzel mu prosto w zęby! :D

A pamiętnik śliczny nie pogniewam się jeśli do mnie trafi ;)

Anonimowy pisze...

Ja też pamiętam pamiętniki =] Nawet mam jeszcze w piwnicy =] A wierszyk może być taki:

Nie ten, kto z Tobą tańczy
Nie ten, kto się z Tobą śmieje
Lecz ten, co z Tobą płacze, jest Twoim przyjacielem

Twój mi się bardzo podoba i chętnie poczekam, a nóż-widelec... =]

Boei pisze...

U mnie popularna była taka rymowanka:

Gdy staruszką będziesz już-
okulary na nos włóż,
weź do ręki album swój
i przeczytaj wierszyk mój!

Pozdrawiam;)

Madzioza pisze...

Ja do dzisiaj mam swój pamiętnik z podstawówki:) To były czasy!
A wierszyki do dzisiaj w głowie:

"Gdy opuścisz szkolne mury i w daleki pójdziesz świat, niech ta kartka Ci przypomni kolegę ze szkolnych lat!"

" Gdy będziesz w kawiarni słodkie ciastka jadła, jak o mnie zapomnisz żebyś z krzesła spadła!"

A od kolegi miałam taki wpis:

"Ile razy jedząć zrazy trafisz na cebulę, tyle razy bez urazy wspomnij o mnie czule!"

Też jestem chętna na pamiętnik-jest słodki!

Edyta pisze...

"Nie ten szczęśliwy, kto w pałacu mieszka
nie ten szczęśliwy, kto bogatym jest
lecz ten szczęśliwy, kto drugiego kocha
i przez niego kochanym jest"
A moje pamiętniki pewnie leżą gdzieś na strychu w domu rodzinnym. Czasem nachodzi mnie żeby ich poszukać...

Brydzia pisze...

Ja właśnie ostatnio robiłam porządki i w starych pudełkach znalazłam swoje pamiętniki z dzieciństwa - kurcze, ile to wspomnień przywołało... :))
A wierszyki:
"Z kamyczka na kamyk
przeskakuje świnka
Kochają Cię chłopcy,
boś ładna dziewczynka" ;) Lub taki:
" Miłość i ziemniaki to są dwa uściski,
Miłość ściska serce, a ziemniaki kiszki :)) I oczywiście chętnie przygarnę pamiętniczek! Pozdrawiam!!!

Daga pisze...

Och kazda dziewczynka miala taki pamietnik. Ja czasami z nostalgia do swojego zagladam zamkiete sa w nim nie tylko szkolne wpisy. Szczegolnie pamietam jeden

Mlodosc ma zawsze nascie lat
szerokie spodnie w kratke
na ustach usmiech
we wlosach wiatr
a w buzi czekoladke

fajnie by bylo miec taki pamietniczek :)