16 sierpnia 2011

Kartki (nie tylko) dla dzieci

Witam w kolejny wtorek - nie do wiary, jeszcze tylko dwa wtorki i koniec wakacji! :-(

Pospieszyć się więc muszę z tym niezbędnikiem kartkowym - od razu dokładam do niego kolejne dwie kartki, tym razem coś dziecięcego.



Obie kartki powstały według tej samej (mniej więcej) kompozycji, obie też łączą moje ulubione papiery Graphic45 i Girl's Paperie. Bardzo lubię klimat retro tych firm, dlatego praca była czystą przyjemnością :-))

Kartka dziewczęca powstała z arkuszy z kolekcji Jubilee - Carni Stripe i Frolic Rose,

a motyw tancerki-baletnicy wycięłam z arkusza Greatest Show on Earth z kolekcji Le Cirque.


 Ozdobny border wycięłam dziurkaczem Apron Lace firmy Fiskars, a różyczki musnęłam brokatem Fruit Punch - dla większego blasku :-)


 Kartka chłopięca bazuje na arkuszach Bohemian Floral i Greatest Show on Earth z niewielką domieszką Carni Stripe:


Klauna wycięłam z arkusza Dazzle and Delight:


...a bannerek nastemplowałam "cyrkową" czcionką na trójkątach z papieru Carni Stripe. Kropeczki zaś zrobiłam błękitnym Liquid Pearls Baby Blue:


Obie kartki są przy tym na tyle uniwersalne, że można je przeznaczyć dla dzieci, ale w awaryjnej sytuacji dorosły chyba też nie obraziłby się, dostając taką kartkę? :-))
do zobaczenia za tydzień!
Oliwiaen




  Sklep z materiałami do scrapbookingu

5 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

No ja bym się nie obraziła! ;))) Obie są świetne, oryginalne, niebanalne :)

Unknown pisze...

Przepiękne !!!!

Asia Hadzik pisze...

Ale super!

Aida Domisiewicz pisze...

Obie świetne!!! kolorowe i wesołe!

Lusilla pisze...

Kartki rewelacyjne,szczególnie ta z klaunem mnie urzekła.