21 czerwca 2012

Mglisto

 Witam was czwartkowo :)

Dzisiejszy dzień, pomimo że pochmurny, był wyjątkowo piękny. Rozmazany, przymglony. Po prostu cudowny.

Przymglone i pięknie szare są też niektóre papiery z kolekcji London Market. Nadają się więc idealnie do scrapowania w taki dzień. Szczególnie, jeśli po głowie chodzi nam praca w mglistych klimatach. Tworząc kartkę wykorzystałam zestaw papierów 6x6.


 Aby oddać klimat dzisiejszego dnia, dodałam kroplę żółtego. Słońce pojawiało się dzisiaj rzadko, ale za to bardzo intensywnie. Wykorzystane żółtości to papier Jotz z kolekcji Songbird Primy i pasujący do niego wzorem kwiatek, także z tej kolekcji. Aby nadać kwiatkowi przestrzenności, dobrałam do niego śmietankowy i szary kwiat z tego samego zestawu.


Świat dzisiaj mienił się i błyszczał od deszczu. Mieni się więc i mój kwiatek, który został pociągnięty klejem z brokatem w kolorze Picket Fence. Liście przybrudziłam zaś tuszem Pumice Stone i wykończyłam brokatem Antique Lien.


 Kartkę przewiązałam tasiemką. Tym razem zrobiłam w niej otwory papierach bazowych i przez nie przewlekłam ją przez nie. Aby je zaakcentować, wykorzystałam naklejki Idea-Ology Reinforces.



Całość pracy wykończyłam kropkami perełek w płynie w kolorach Gold i Platinum.


Pozdrawiam!




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: