5 czerwca 2012

W stronę słońca

 Witajcie wtorkowo :-)

Na przekór paskudnej pogodzie, i by przywołać trochę słońca, na dzisiaj przygotowałam słoneczny LO z pewnego letniego spaceru :-)


Kolorystyka z fotek zdecydowała o wyborze kolorystyki całości - chociaż fioletowe miała w zasadzie tylko kwiaty ;-) Na bazie jasnego arkusza Country Garden Letters ułożyłam ozdobiony brzegowcem Marthy Stewart pas z arkusza Rustic Creatures, który dał tło idealne do wydobycia postaci z fotek, które miały trochę zbyt ciemne tło. Ponieważ wykorzystałam "lewe" strony papierów, nie miały one bogatego wzornictwa - uzupełniłam  je więc odbitkami FANTASTYCZNYCH stempli z zestawów Pink Paislee: Spring Jubilee i London Market (przy okazji dodając nieco fioletu za pomocą tusza Dusty Concord)




Dolną część kompozycji zdobi bannerek z tekturek Maya Road, pomalowany akrylówką, potuszowany i uraczony kilkoma kroplami perełek w płynie Lavender Lace (i znów mam trochę brakującego fioletu ;-)). Dzięki naklejeniu na nim literek i dodaniu naklejki z zestawu Rustic powstał tytuł.


Jeszcze kilka kwiatów Chelsea Sage i perłowe kropki w kolorach Avocado i Hydrangea - i gotowe!


pozdrawiam i mam nadzieję, że przy następnym spotkaniu będzie już świecić piękne słoneczko :-)



- - -  BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

GosiaMachynia pisze...

Piękny scrap ... mi się bardzo podoba :)