26 czerwca 2012

Wakacje w tropikach

Witam w ostatni czerwcowy wtorek :-)

Lato już oficjalnie nadeszło (w związku z czym natychmiast popsuła się pogoda ;-)), a wraz z nim, jak co roku, moda na intensywne kolory, cekiny i blask :-)
Z okazji naszego letniego tygodnia w Craft4You przygotowałam dwie kartki z życzeniami udanych wakacji, ale tak naprawdę były one dla mnie pretekstem do...zabawy z brokatem! :-)
Do ich stworzenia wybrałam piękne, kolorowe i tajemnicze wzory papierów Graphic 45 z kolekcji Tropical Travelogue, idealnej do prac wakacyjnych, nawet jeśli urlopu nie spędzacie w tropikach ;-) Wzory na papierach są tak piękne, że kartki zrobiłam baaaardzo clean&simple:



Do pierwszej kartki wybrałam na bazę papier Garden Isle, z przepięknymi egzotycznymi kwiatami, a na bazę drugiej - arkusz Oceania. Obie bazy uzupełniłam detalami wyciętymi z arkusza Island Jewel, a motywy główne to "znaczki" z egzotycznymi kwiatami wycięte z arkusza Paradise Postage.
Ale, jak już wspomniałam, chodziło tu o brokaty! :-) Ostatnio w sklepie Craft4You pojawiła się nowa paleta, w tym dawno przeze mnie oczekiwane odcienie ciemnej zieleni i granatu. Sięgnęłam też po inne kolory: piękny storczyk na pierwszej kartce ozdobiłam brokatami Fruit Punch i Diamond:


...natomiast kwiat kaktusa pokryłam warstewką Midnight Blue, Lagoon i Turquoise oraz Eucalyptus i Shabby Shutters na łodyżce - mam nadzieję, że na zdjęciu choć trochę widać tę grę kolorów?


I Was zachęcam do zabawy z brokatami, można i ich pomocą wyczarować ciekawe obrazy :-)

Tym z Was, którzy wybierają się na urlop, życzę wspaniałych wakacji, a tych, którzy zostają, mam nadzieję spotkać na zlocie :-)

pozdrawiam!

 
- - -  BANER-C4Y-002-smallSklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: