17 lipca 2012

Pastelowe urodziny

Witam w kolejny lipcowy wtorek :-)

Widok za oknem zamglony, rozmyty, pastelowy....i takie też są dwie karteczki urodzinowe, które na dzisiaj przygotowałam. A jeśli pastele, to oczywiście Melissa Frances i delikatna, romantyczna kolekcja Attic Treasures :-)

Moje kartki, z przeznaczeniem dla dzieci, powstały na bazie arkuszy Anastasia, Esther i Rose. Oto wersja dla chłopca:


Z arkusza Esther wycięłam postać chłopczyka i pokolorowałam ją tuszami Distress: Stormy Sky, Tattered Rose, Brushed Corduroy i Antique Linen.


Tuszowanie brzegów tuszem Stormy Sky pozwoliło nadać kartce tradycyjnie chłopięcy, niebieski kolor :-)


Kartka dla dziewczynki natomiast jest tradycyjnie - różowa :-)


Tym razem wyciętą z arkusza Rose postać dziewczynki zaakcentowałam lekko brokatami: Diamond, Fruit Punch i Yellow. Pozwoliło to wydobyć rysunek z pastelowego tła:


Ozdobnej "falbance" z dziurkacza Doily Lace dodałam kilka perełek za pomocą Liquid Pearls White Opal:


I tak powstały urodzinowe kartki w moim ulubionym romantycznym stylu :-)

do zobaczenia!
 

- - -  BANER-C4Y-002-smallSklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Dwie lewe rączki pisze...

Cudnie wyszedł ten chłopczyk! Moje gratulacje za zdolności malarskie :)