18 sierpnia 2012

Historia jednego papieru wg. Oliwiaen

Witam Was wyjątkowo w sobotę :-)

Mój dzisiejszy post kończy nas cykl "Historia jednego papieru", którego bohaterem był bestseller zeszłego miesiąca, papier Sincerely z kolekcji Sweet Nothings Kaisercraft. Moje utalentowane koleżanki z drużyny pokazały już kilka sposobów jego twórczego wykorzystania - u mnie jest on tłem do delikatnego, spokojnego LO z moim młodszym synkiem.


W połączeniu z arkuszem All Yours zrobiłam neutralne tło z centralnymi okręgami, których brzegi potuszowałam i postarzyłam:


Dodatki to gotowe die-cuty towarzyszące kolekcji, ułożone warstwowo na piance 3D i podkreślone mediami: brokatami Waterfall i Icicle oraz Glossy Accents, by uwypuklić ich poszczególne elementy.



W tytule scrapa słowo "heart" zastąpiłam metalową zawieszką z zestawu Adornments Charms Tima Holtza - są przeurocze, misternie wykonane i na pewno pojawią się w moich kolejnych pracach!


Tak oto kończy się nasz cykl inspiracji z jednym papierem w roli głównej - a jestem pewna, że macie na niego jeszcze wiele własnych pomysłów :-)

do zobaczenia!


- - -  BANER-C4Y-002-smallSklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Ela 17 pisze...

przepiękne lubię te kolorki