8 sierpnia 2012

Kartka z odrobiną różu

Cześć,
Dzisiaj mam dla was karteczkę z odrobiną nasyconego różu.

Kartkę wykonałam z papierów z kolekcji Ambrosia Bo Bunny. Łączy ona w sobie zarówno kolory nasycone jak i wyblakłe. Tworząc kartkę skorzystałam głównie z arkusza Roses. Różowa  strona stanowi główne tło kartki, z drugiej wycięłam ramkę. Wstążkę pod ramkę wycięłam Bouquet. Ciemne obramowanie uzyskałam dzięki papierowi Documented Ever After.


Głównym motywem kartki jest serce, które pokryłam farbą pękającą Rock Candy. Aby nadać mu ciut barwy nałożyłam na nie ciut tuszu Aged Mahogany.


Rameczkę wykończyłam za pomocą perłowych kropek w kolorach White Opal i Avocado.Wieńczą ją naklejane perełki Melissy Frances.


Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Rom-a pisze...

urocza praca, bardzo fajnie dobrane kolorki, pozdrawiam i zapraszam do siebie...