16 września 2012

Jesienna zawieszka

Witajcie,

Mam dla was ostatnią już inspirację w naszym jesiennym tygodniu.

Przygotowałam zawieszkę w jesiennych kolorach. Co roku, gdy nadchodzi jesień albo wiosna, wymieniam część ubrań w mojej szafie. Sezonowe fatałaszki lądują uporządkowane w pudle na górnej półce szafy. Wykonałam sobie zawieszę, którą przymocuję do tego pudła z ubraniami, abym wiedziała, gdzie szukać cieplejszych ubrań gdy nadejdzie jesień.


Bazą zawieszki została podkładka na piwo, którą obkleiłam papierem Lingerie z kolekcji Madame Boutique.


Jak przystało na ciuszkową zawieszkę, jej główny motyw to sukienka na wieszaku. Sukieneczkę wycięłam z papieru Blouse i przyozdobiłam haftowanym tiulem. Z różowych perełek w płynie zrobiłam na niej guziczki. Zawiesiłam ją na miniaturowym wieszaku Tima Holtza.


Pod sukieneczką umieściłam róże, które wycięłam z papieru Knickers. Aby je uwidocznić, podkleiłam je taśmą piankową i ozdobiłam ich fragmenty Glossy Accents.


Pod kompozycją róż umieściłam chorągiewki, które wychodzą poza podkładkę. Przyozdobiłam je maleńkimi guziczkami.


Kompozycję róż uzupełniłam o liście dębu, które wycięłam z papieru Knickers i pokryłam brokatem w kleju.


Górne narożniki zawieszki ozdobiłam kropkami złotych perełek w płynie.

Pozdrawiam,




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Handmade By Doris pisze...

Prześliczna ta przywieszka!Bardzo podobają mi się te kolory!
Pozdrawiam.

Sylwia-eR pisze...

Śliczniutka : )