22 listopada 2012

Wyzwanie #14 - inspiracja Ani

Część,

Podobnie jak Oliwiaen i Madzioza, nie mam doświadczeń w wykonywaniu kalendarzy adwentowych. Mimo, że to mój pierwszy egzemplarz, chciałam aby był wyjątkowy. Dlatego nadałam mu formę zegara.



Zdecydowałam, że użyję do niego kolorów niekoniecznie uznawanych za świąteczne. A to dlatego, że kolekcja Just Belive tak mnie urzekła, że papiery Hymn i Starlight. Cyferki wycięłam w kremowym papierze i pokolorowałam je mieszanka tuszy Bundled Sage, Tumbled Glass i Old Paper.



Wskazówkę do zegara wycięłam z papieru i umocowałam ją za pomocą perłowego ćwieka na podkładkach z papieru Remember, tak aby mogła się ona obracać. Na obręczy zegara umieściłam kompozycję z ostrokrzewu, który podcieniowałam tuszem Old Paper. Uzupełniłam ją gałązkami świerku ozdobionymi brokatem Antique Linen oraz tekturowymi śnieżynkami, na które naniosłam biały, mieniący się jak śnieg brokat Frosted Lace i białe perełki w płynie. Całą obręcz ozdobiłam natomiast kropkami perełek w kolorze bisque.

 Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: