13 grudnia 2012

Motylkowa kartka


 Cześć,

Za oknami zima, a mnie w głowie wiosenne motyle. Dlatego przygotowałam na dzisiaj kartkę z wielkim motylem.Do jej stworzenia wykorzystałam papiery z małej książeczki Gabrielle. Z niej też pochodzi wycięty motylek. Dopasowałam do nich jeszcze papier Remember ze świątecznej kolekcji Just Belive.


 Na środku motyla umieściłam materiałowy kwiatek Petallo z zestawu Cream.


 Aby podkreślić motyla, nałożyłam na niego kropki brokatu w kleju w kolorze Patina. Na koronkowym elemencie umieściłam kropki perełek w kolorze Bisque. Na rogach umieściłam zaś kropki w kolorze Onyx Pearl.



 Pozdrawiam,




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Karmeleiro pisze...

Aniu, prześliczne delikatności, takie jak TY!

Ewelina pisze...

Uwielbiam motyle, śliczna kartka, ja dopiero ucze się scrapbookingu. Pozdrawiam. http://ewelina-scrap.blogspot.com/