31 stycznia 2013

Przydymiona sepia

 Cześć,

Dzisiaj przygotowałam dla was kartę na bazie papierów z kolekcji Timeless, lekko przydymioną w swojej barwie.


Kartkę wykonałam łącząc ze sobą papier WatchBotanical i Butterflies, z którego pochodzi pocztówka.


Z papieru Botanical wycięłam kwiaty i liście, których kompozycję uzupełniłam za pomocą różyczek  SA-002-35 i różyczek PE-067-41/1. W koronkową kokardę wpięłam perłowy ćwiek w kolorze latte.


Za pomocą naklejek Timeless Type ułożyłam napis XOXO. Pod nim umieściłam koronkowy border, który odbiłam stemplem  Delicate Lace i zwieńczyłam kropkami pereł w kolorze Onyx.


 Tymi samymi perełkami ozdobiłam rogi kartki.


Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

franki.ok pisze...

cudne po prostu !