25 lutego 2013

Historia jednego papieru wg Funii...

 Dziś wznawiamy Nasz cykl: 



 W lutym opowiemy nasze historie wykorzystując papier firmy Pink Paislee z kolekcji Spring Jubilee



Piękny w żywych kolorach papier, a z boku cudowny ptaszek. Postanowiłam go wyeksponować i powstała
żywa rameczka na jedno zdjęcie.


 Ptaszka dokładnie wycięłam. Dodatkowo podłożyłam pod niego kilka warstw. Delikatną rozetkę oraz listeczki wycięte z kawałka Naszego bohaterskiego papieru. Mamy także serwetki oraz blankiecik ciasteczkowy wycięty z Spring Jubilee: Party i Spring Jubilee: Soiree, którymi delikatnie się posiłkowałam. Oczywiście wszystko podklejane kosteczkami 3d. Wyszedł z tego niezły grubasek :)


Środeczki kwiatuszków to Perły w płynie Liquid Pearls Rouge, posypane pudrowym brokatem. Tu nauczka dla mnie, płynne perły nakładamy powolutku. Po wyschnięciu możemy otrzymać takie właśnie efekty. Choć mnie się spodobały i dlatego nie poprawiałam.

 

 Listeczki wycięte z Spring Jubilee: Shindig, potuszowane brzegi Tuszem Distress Walnut Stain
oraz ozdobione sztuczną rosą - Medium szkliwiące Glossy Accents.


A tu środeczek ramki.
 
 
Tak oto wygląda moja historia papieru  Spring Jubilee: Shindig. Wesoły ptaszkowy papier. Zapraszam zatem Was na codzienna dawkę inspiracji w wykonaniu pozostałych dziewcząt z DT.
Pozdrowienia


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

IWA pisze...

Jest świetna: radosna i energetyczna! Idealna na bure przedwiośnie!

Sylwia-eR pisze...

Cudna praca : )