4 lutego 2013

Wyzwanie #17


Witam serdecznie wszystkich w gościnnych progach Craft4You!!!

Rozpoczynamy siedemnaste  wyzwanie:



"Zachować wspomnienia ..."


Dowolna interpretacja, w stylu, formy...

Format pracy : notes.

Wytyczne: tworzymy NOTES na ważne wspomnienia, by nie było aż tak prosto mamy jeszcze dwa warunki. Poproszę o użycie chociaż jednego ćwieka oraz mediów. Jeśli w pracy będzie słabo widać media wskażcie Nam je :)

Ja także stworzyłam notes.

Mój notes to pamiętnik. Uwielbiam pamiętniki i taki też stworzyłam. Bardzo osobisty na zapiski plątające się po głowie.


Pamiętnik powstał  z przepięknej kolekcji Primy Marketing Fairy Bell. W delikatne motywy kwiatowe. Kwiatuszek Cottage Blossoms Canary, Fantastycznie wkomponował mi się kolorystycznie. Dookoła dodałam kwiatuszki i listki wycięte z papieru kopertowego ( wykrojniki Marianne Design) a na nich delikatne kropelki rosy - Medium szkliwiące Glossy Accents
Wycięte wykrojnikami owalne rameczki tworzą swego rodzaju medaliony. Brzegi większej rameczki potuszowałam tuszem Distress Walnut Stain.
Teraz są bardziej widoczne. Natomiast mniejszej za pomocą tuszu Distress Clear do Embossingu
i Pudru do embossingu Antiquities Frosted Crystal. Stworzyłam pięknie mieniącą się poświatę.


Dół notesu także przyozdobiłam kwiatami. Tym razem głównym bohaterem jest kwiat o brzoskwiniowym kolorze z zestawu Ceylon Garden. Wykorzystałam także naklejkę z zestawu Victoria-FabScrap podklejoną na kwiatuszek wycięty wykrojnikiem.  


Środki przepieknych kwiatów narysowanych na papierze podkreśliłam Medium pękające Crackle Accents.


W środku notesu są kwiatowe przekładki oraz kopertki na ważne drobiazgi.




Chciałabym Wam jeszcze pokazać fajny patent, który sobie wymyśliłam, ale pewnie necie też takie są. Przy użytkowaniu pamiętnika bardzo często brzegi i krawędzie ścierają się, dlatego też postanowiłam je wzmocnić embosując na ciepło. Teraz na jakiś czas mam już zabezpieczenie i może mój notes przetrzyma dłużej.


Jeszcze tylko malutka uwaga. Popatrzcie powyżej na zdjęciach widać bardzo fajnie strukturę i wygląd Pudru do embossingu Antiquities Frosted Crystal. Powiem Wam że to chyba mój ulubiony puder a tak naprawdę zakupiony z myślą o zupełnie innym efekcie :)

A ja zapraszam Was do podjęcia wyzwania i śledzenia Naszego bloga w tym tygodniu z inspiracjami dziewcząt.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Mamy kilka ZASAD udziału w Naszych WYZWANIACH:

ROZPOCZĘCIE wyzwania - PONIEDZIAŁEK - 4.II
ZAKOŃCZENIE wyzwania - PIĄTEK - 15.II - do północy
OGŁOSZENIE wyników -  NIEDZIELA - 17.I.

ZASADY:
1. Na wyzwanie można zgłosić JEDNĄ NOWĄ pracę, przygotowaną specjalnie na wyzwanie. Można ją zgłaszać również na inne wyzwania.
2.W pracy należy zastosować MINIMUM JEDEN produkt zakupiony w Craft4You.
3. Publikując pracę na wyzwanie - należy poinformować, że bierze ona udział w naszym WYZWANIU (podając link do wyzwania na blogu C4Y, w którym bierze udział) oraz podać link do użytego PRODUKTU/ów ze sklepu Craft4You.
4. Prace zgłaszamy na wyzwanie za pomocą narzędzia inlinkz, zamieszczonego pod każdym wyzwaniem. Należy tutaj podać LINK bezpośrednio do POSTA z pracą!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Dla osób biorących udział w WYZWANIU przewidzieliśmy NAGRODY:

NAGRODA GŁÓWNA - spośród zgłoszonych prac zostanie wylosowany BON o wartości 50zł na zakupy w sklepie Craft4You.


TOP 2 - DWIE prace wybrane przez Nasz Zespół Projektantek zostaną zaprezentowane na blogu oraz uhonorowane banerkiem (do umieszczenia na blogu) i niespodziankami ze sklepu :).


SERDECZNIE ZAPRASZAM DO NASZEJ ZABAWY!;).
Przypominam o umieszczeniu w Waszych postach linków do produktów zakupionych w Craft4You.


P.S. Jakiekolwiek pytania odnośnie naszych wyzwań prosimy kierować na adres: c4y.wyzwania@gmail.com.

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

2 komentarze:

Agata Pinezkowa pisze...

a czy może to być tylko okładka od notesu, czy sami musimy zrobić notes od podstaw? pozdrawiam

Funiaa pisze...

Oczywiście że może być wykorzystany gotowy notes a My go ozdabiamy :)