21 lutego 2013

Wyzwanie #18 - inspiracja Ani

 Cześć,

Nasza wyzwaniowa mapka to w mojej wersji kwadratowa kartka. Przygotowałam ja na nieco spranych w kolorze papierach i ożywiłam kwiatami oraz kropkami perełek.


Do wykonania kartki użyłam morskich papierów FabScrab. Czy papier w kropki i papier w paski nie są urocze?


Głównym elementem wprowadzający żywszy kolor są przepiękne hortensje Primy w kolorze Wine.


Bardzo dobrze zgrały się z nimi kropki wykonane perłami w płynie w kolorze hydrangena. Na koronce umieściłam gotowe, kremowe półperełki Melissy Frances.


Wróżki wycięłam ze starych papierów Primy. Podobnie jak okręgi, przykleiłam je na taśmę 3D. Aby jeszcze bardziej je podkreślić, ich włosy pokryłam brokatem w kleju w kolorze Antique Lien, a brzegi skrzydeł kolorem Black Soot.


 Rogi kartki zaokrągliłam moim niezastąpionym Round It All i podkreśliłam kropkami pereł w kolorze Onyx.


Pozdrawiam




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: