28 marca 2013

Historia jednego papieru wg Ani

 Cześć,

Dzisiaj mam dla was ostatnią już inspirację w marcowym cyklu historii jednego papieru,  którym jest Music Notes z kolekcji Hight Tea FabSrap. Bardzo lubię wzór w nutki i w pierwszej chwili chciałam właśnie go wykorzystać. Ale po chwili przyglądania się drugiej stronie, pięknemu fioletowi ze spękaniami, zdecydowałam, że to ona zostanie bohaterką mojego taga.


Na jego środku umieściłam przepiękny kwiat Primy, na który naniosłam brokat w kleju w kolorze Spun Sugar i Platinum. Wokół niego widnieje papierowa ramka, którą wytuszowałam Distressem w kolorze Milled Lavender. Pod nim zaś znajduje się tekturowy zawijas, który zabarwiłam perełkami w płynie w kolorze Lavender Lace, Orchid i Avocado. Na jego środku przykleiłam kremową perełkę Melissy Francess.


Dół taga ozdobiłam borderem wyciętym za pomocą dziurkacza Embordiery z nutkowej strony papieru Music Notes. Na nim umieściłam napis za pomocą ubóstwianego przeze mnie alfabetu Timeless. Pod nim zaś zrobiłam kropeczki perłami w płynie w kolorze Avocado.


Na samej górze taka umieściłam zaś kokardkę spiętą perłowym, różowym ćwiekiem. Aby podkreślić kontury taga, wycieniowałam go distressem w kolorze Pumice Stone. Na koniec spryskałam go mgiełką w kolorze Heirloom Gold.




 Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

MAPY pisze...

Joli tag. J'aime beaucoup.
MAPY