2 maja 2013

Żółto, zielono i niebiesko

 Cześć

Plan na pracę z papierów Serenade miałam całkiem inny. Ale patrząc tęsknie za okno w poszukiwaniu słońca i zieleni, nie mogłam oderwać myśli od żółtej nalepki z pszczołą. O tak, marzy mi się siedzenie w ogrodzie z kwiatami, słońcem na błękitnym niebie i brzęczącymi owadami. Tak powstała ta oto karteczka :)


Bazą kartki są papiery BustleDowagers.



Zazwyczaj nie nabywam żółtych kwiatów, co czasem okazuje się błędem. Na szczęście zawsze mam w zanadrzu torebeczkę Bitty Bag, w której zawszę znajduję każdy kolor kwiatków. Niezależnie od tego, jaki akurat potrzebuję. Zieleń na listkach uzyskałam dzięki tuszowi Pelled Paint, który naniosłam szybko za pomocą aplikatora. Środek mniejszego kwiatka ozdobiłam kropką pereł w płynie w kolorze Avocado. Całość kompozycji kwiatowe uzupełniłam kropkami białych pereł w płynie.

 
 Główną rolę w kartce odgrywają naklejki z arkusza Serenade Elements. Małe żółte kropeczki na kartce, to odpadki od żółtego borderu podklejonego pod paskiem papieru, który przymocowałam na taśmie 3D.


Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: