11 czerwca 2013

Ślubne pastele

Witam Was dziś na blogu Craft4You :-)

Jak wiadomo wszystkim kartkującym, od świąt Wielkanocnych trwa wzmożony ruch w branży ślubnej :-) A co za tym idzie, rośnie zapotrzebowanie na eleganckie kartki. Kiedy więc otrzymałam papiery z kolekcji On This Day Kaisercrafta, od razu pomyślałam o tym temacie. A że papiery te są na tyle cienkie, że ich przeszywanie nie grozi złamaniem igły - postanowiłam też sięgnąć po dawno już nie goszczącą w moim warsztacie formę kopertówki:


Bazę kartki tworzy złożony i przeszyty arkusz Matrimony. Klapkę koperty zdobią zawijasy Primy z kolekcji Divine oraz kompozycja kwiatowa - duży kwiat zrobiłam sama przy pomocy dziurkacza, z arkusza Pin It, a mniejsze pochodzą z zestawu Divine Multiflowers:


Brzeg klapki zdobi koronka z dziurkacza Doily Lace Marthy Stewart, dodałam też delikatne kropeczki perłami w płynie w kolorze Bisque, by nawiązać do kremowej wstążeczki w kropki, która służy do zawiązywania kopertówki:


Wewnątrz koperty znajduje się wkładka na wpisanie życzeń, której brzegi delikatnie potuszowałam tuszem Old Paper:


Jak widać, papiery z tej kolekcji idealnie pasują do tematyki ślubnej, a szczególnie wdzięcznie prezentują się w formie kartki kopertowej :-)


Do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: