15 sierpnia 2013

Wyzwanie#30 wg Ani




W naszym trzydziestym wyzwaniu, należy przygotować pracę wg mapki. Praca ma być warstwowa. Idealnie do tego typu prac nadają się całe zestawy papierów z elementami ozdobnymi. Mój wybór padł na kolekcję Giddy up! Girl.


 Kolekcja zawiera zestaw przepięknych papierów oraz arkusze dodatków. Z nich zaczerpnęłam prostokąt z kolorowymi napisami, który odgrywa centralny punkt kompozycji.


Wszystkie warstwy na kartce przykleiłam za pomocą kostek i taśm 3D. Dzięki temu kartka nabrała przestrzenności, co podkreśliło zarys mapki. 


 Kolorowe papiery i bogata kompozycja nie wymagają zbyt wielu dodatków. Dlatego ograniczyłam się do perłowych ćwieków, które stanowią spełnienie wymogów mapki. Dodatkowo część elementów podkreśliłam kropkami pereł w płynie w kolorze Roque, napisy zaś pokryłam Glossy Accents.

Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

dekobzdety pisze...

Świetna kartka. Sama chciałabym taką dostać. ;-)