22 sierpnia 2013

Wzorcowy zawrót głowy

Uwielbiam papiery we wzory. Czasem jednak trudno stworzyć z nich pracę. Szczególnie jeśli chcemy użyć jak największej ilości różnych papierów. Receptą jest stworzenie prostej w swej formie kartki, która dzięki niedużej ilości dodatków nie przyćmi ich wzorów.


Kartkę stworzyłam na bazie kolekcji Vintage Finds Teresy Collins. Ma ona przepiękne wzory, a sam papier jest gruby i ma przyjemną w dotyku fakturę. W tej pracy wykorzystałam arkusze Titles, Orange Damask, Dots i Black Damask.


 Kartka jest bardzo uboga w ozdoby. Z arkusza naklejek#1 wycięłam margines nadruku, który pozostał po jednym borderze. Papier poniżej niego wycięłam dziurkaczem Effervescence.  Dodałam tylko jeden kwiatek Primy i trochę perełek w płynie w kolorze Onyx. Całą kompozycję zaś podkleiłam za pomocą kostek i taśm 3D.

 Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajna !!

Ela 17 pisze...

Praca jest przepiękna