24 września 2013

Wyzwanie # 33 - interpretacja Oliwiaen

Witam Was wtorkowo i zapraszam na inspirację do wyzwania recyklingowego :-)



W pracy należy użyć 3 elementów pochodzących "z odzysku" - u mnie pojawiają się one na okolicznościowej kartce:


Papierową bazę do kartki tworzą dwie strony arkusza Treasures z kolekcji Hope Chest od Pink Paislee. Na tym tle umieściłam tekturkę z zestawu zawijasów Primy - wygląda jak kartonik kraft ze wzorem serwetek :-) Odcięłam część z nazwą firmową, zaokrągliłam dolne narożniki i wycięłam dziurkaczem koło, by dół wyglądał jak góra ;-) i tak przygotowany tag przewiązałam lnianym sznurkiem ze starym, znalezionym w jakimś pudełku guzikiem - drugim recyklingowym elementem :-)

Trzecim elementem z odzysku jest kwiat, wycięty wykrojnikiem ze starej poszewki ;-) Jego środek ozdobiłam kropeczkami Liquid Pearls w kolorze Mint Green:


Ponadto kartkę zdobi kwiat z zestawu Canterbury Roses Charcoal i różyczki zabarwione mgiełką Perfect Pearls Mint oraz kropeczki Liquid Pearls Bisque.


Mam nadzieję, że skusicie się na udział w wyzwaniu :-)

A tymczasem - do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: