3 września 2013

Zatęskniłam...

...za kolorowaniem :-)

Dlatego też sięgnęłam po stemple z zestawu Once Upon A Springtime i tusze Distress, a następnie wykorzystałam pokolorowane odbitki na takich oto kartkach:


Na kartce z tańczącymi myszkami tło stanowią dwie strony arkusza Fascinate z kolekcji Kaisercraft Enchanted Garden  a idealnie pod wycięty owal z kolorowanką wpasował się fragment arkusza Allure z tej samej kolekcji. Papiery ułożyłam warstwowo, potuszowałam i postarzyłam, dodając tu i ówdzie kilka kropek perłowych w kolorze Petal Pink: Kompozycję dopełniają kwiaty w delikatny wzór z zestawu Prima Divine, zawijas z kolekcji Lyric oraz kremowa wstążka w kropeczki:




Bazę kartki z wróżką również stanowią fragmenty papierów Fascinate i Allure. Tym razem wycięłam pokolorowaną wróżkę i umieściłam na ozdobnym elemencie wyciętym z papieru Meadow Lark z kolekcji Graphic45 Secret Garden, z dodatkiem znaczka z arkusza Seed Fairy z tej samej kolekcji, z odbitym fragmentem stempla Windsor. Skrzydełka wróżki dodatkowo zdobi połyskliwy brokat Stickles Icicle:





A Wy lubicie kolorować stemple?

do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Jadwiga pisze...

Nie koloruję stempli, bowiem nie potrafię, ale uwielbiam kartki z tymi stemplami. Ta z myszkami tańczącymi niepowtarzalna ;)

iluszka pisze...

Przepiękne, ale ta druga trafia wprost do mego serducha :)

Funiaa pisze...

Wow Maja ależ cudne te kolorowanki, a karteczki cud malina :)