24 października 2013

Wyzwanie #35 według Ani



W tym roku jesień pozwala nam cieszyć się pięknymi kolorami, ciepłem i błękitnym niebem. Uwielbiam taką jesień. Szczególnie, że wygląda ona pięknie w porannej mgle. A mgłę najbardziej lubię właśnie jesienią, gdy raczy nas zgaszonym pomarańczem, żółcią i zielenią. Dlatego mój notes na jesienne wyzwanie jest kolorowy, ale jednocześnie przymglony.


Bazą notesu są pomarańczowe i beżowe papiery z kolekcji Serenade. Okładkę obkleiłam papierami Parlor i Riding Habit.



Na przedniej okładce umieściłam prostokąt wycięty z papieru Chemise. Za pomocą tuszu distress Frayed Burlap odbiłam na nim stemple Kaisercraft z serii Texture.


Główną ozdobą notesu jest motyw z zestawu naklejek Miss Empire. Podobny motyw znajdziecie na stemplu Victoria.


Z tego samego zestawu naklejek pochodzi także kawałek bordera w trybiki.


Na okładce umieściłam jeszcze okręgi z kryształków SIIC Circle Iridescent. Porozcinałam je i ułożyłam w nowy wzór.


Na sprężynie zawiązałam kokardę z bawełnianej koronki i kremowej tasiemki w kropki, którą wycieniowałam distressem w kolorze Pelled Paint. Spięłam je antycznym ćwiekiem, na który naniosłam brokat w kleju w kolorze Baby Blue i Weathered Wood.


Pozdrawiam,




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Matilde pisze...

Cudny ten notes!!!