14 listopada 2013

Tim Holtz w wydaniu romantycznym


Kolekcja Kraft Resist jest idealna do tuszowania, psikania, mazania. Na swojej powierzchni ma bowiem zafoliowane elementy, których nie da się zabarwić. Nie oparłam się oczywiście temu. Ale użyłam jedynie białego koloru, który rozjaśnił brąz recyklingowego papieru i pozwolił stworzyć pracę w wydaniu romantycznym.


Bazą kartki został papier w napisy. Ogromną zaletą papierów Tima jest to, że nawet po pokolorowaniu papieru na ciemno, czarny nadruk pozostaje doskonale widoczny. Papier docięłam ciut mniejszy niż format bazy kartkowe Recykled, tak aby pozostało ciemne obramowanie.


Głównym elementem kartki jest romantyczny tag z kolekcji True Romance. Aby podkreślić jego charakter, umocowałam go za pomocą kostek 3D na ażurowej serwetce. Przez dziurkę przeplotłam zaś kremową dratwę, udrapowałam z niej wielowarstwową kokardkę, którą spięłam różowym ćwiekiem Kaisercraft.


 Na tagu umieściłam napis tekturowy napis love, który pokryłam Glossy Accents. Poniżej niego umieściłam motylka, który pochodzi z zestawu Enchanted Garden Diecut. Na serwetce zaś umieściłam kropki białych pereł w płynie.

 Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Cudna, bardzo mi się podoba :)

GosiaMachynia pisze...

Śliczna !!!