17 grudnia 2013

Wyzwanie # 39 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie na blogu Craft4You w ten (gdzieniegdzie) piękny grudniowy wtorek :-)

Zapraszam na moją interpretację naszego najnowszego wyzwania, które od wczoraj gości na blogu: "Świąteczna ozdoba".
Moja ozdoba na choinkę się nie nadaje, ale można ją postawić na stole czy półce :-)


Już jakiś czas temu wypatrzyłam na wyprzedażach zegar, co do którego miałam od razu plan - będzie ozdobą w stylu shadow-box. Trochę odleżał czekając na swoją kolej, ale wreszcie przyszła :-) Najpierw okleiłam zewnętrzną obudowę taśmą washi z zestawu Sypmhony, a następnie pomalowałam ją rozcieńczonym gesso i potuszowałam krawędzie tuszem Vintage Photo, by uzyskać efekt postarzenia. Potem na frontowej krawędzi nałożyłam kilka warstw gesso, a gdy wyschły, pokryłam je delikatnie brokatem Icicle, imitując skrzący się śnieg:


Klejem na gorąco umocowałam sztuczne gałązki świerku, czerwone owoce i brokatowe kuleczki, a potem dodałam kilka ozdób: bilecik z zestawu Adage Tickets ozdobiony brokatem Christmas Red i "śniegiem" z brokatem, podobnie jak obramowanie :-):


...kwiatuszki Innocence Primy oraz poinsettie wycięte z jednego z arkuszy z zestawu papierów Holidays Past:



Z tego samego zestawu wycięłam też listki ostrokrzewu:


Wewnątrz pozostawiłam oryginalną tarczę zegara wraz ze wskazówkami jako tło, uzupełniając je kawałeczkiem arkusza Morter z kolekcji Base Coat:


W centrum znajduje się zdjęcie moich synków w wersji świątecznej ;-)


I wreszcie na froncie umocowałam tekturowy płotek przysypany "śniegiem" z gesso, na którym przycupnęły ptaszki wycięte z arkusza Mr Claus:


A Wy jak ozdabiacie Wasze domy na Święta? Pokażcie nam, przyłączając się do wyzwania :-)

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

9 komentarzy:

Agnes B pisze...

WOW- wspaniała praca!!! :)

Ela 17 pisze...

Piekna praca,takie lubię robić najbardziej

kostromka pisze...

сказочно красиво! просто прелесть!

GosiaMachynia pisze...

Piękna !!!!

Mihaela pisze...

Awesome creation!

Malinowo pisze...

To jest genialne! :) Po prostu...wow!

Aneta pisze...

Świetny pomysł! I przepiekne wykonanie!

Ela 17 pisze...

Przepraszam że pytam ale czy dochodzą moje e-maile bo juz parę wysłałam na podany adres i nie mam odpowiedzi

Oliwiaen pisze...

Bardzo, bardzo dziękuję :-)