16 stycznia 2014

Delikatny mix papierowy

 Mam ogromną słabość do jasnych papierów. Kremowych i beżowych uzbierałam już całkiem pokaźną kolekcję. Dzięki temu, mogę stworzyć pracę z różnych wzorów papierów, o minimalnych różnicach w odcieniach papierów.


 Na kartce znalazły się papiery Records, Stroller i Proposal. Tag pochodzi zaś z arkusza  Desire.


 Kompozycję ułożyłam z elementów wyciętych z papieru Day Dream, zegarka z kolekcji naklejek Miss Empire, różowego perłowego ćwieka i kwiatka Kaisercraft w kolorze Sage.


 Do wszystkiego dodałam dziurkacz, taśmę 3D i kremowe pomponiki.


 Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Śliczna!

tasiemka w grochy pisze...

cudo ♥

arelierbymary pisze...

kobieca i pełna delikatności :)

GosiaMachynia pisze...

śliczna !!

Ela 17 pisze...

Piękna ,delikatna praca

Ela 17 pisze...

Ja też uwielbiam kremowe papierki,kartka śliczna