13 stycznia 2014

Urodzinowa karteczka...

Dziś chciałabym Wam zaprezentować skromna urodzinową karteczkę. A oto i ona:


Tim Holtz stworzył piękna kolekcję papierową - Idea-Ology: Paper Stash Crowded Attic. Postanowiłam z niej wykorzystać motyw mapy.


Jednym z nielicznych ozdób jest kwiat Prima Markering z bardzo starej kolekcji ale jakiej pięknej. Dodatkowo opatuliłam go dratwą naturalną tworząc bardzo fajny przestrzenny efekt.


Różowe delikatne kwiatuszki na zielonej łodyżce wprowadzają zwiewność i delikatność (Prima Marketing).


 Chmurki wycięłam wykrojnikiem Joy a brzegi potuszowałam Tuszem Distress Walnut Stain 
i dodałam kropelki rosy stworzone Medium szkliwiące Glossy Accents Mini. Strasznie wesolutkie wyszły mimo stonowanej kolorystyki.


Jako że bardzo lubię wykrojniki  MemoryBox i tutaj je wykorzystałam. Piękny delikatny motylek - Vivienne Butterfly i cudny kwiat wycięte z papieru wizytówkowego.


Delikatnie i zwiewnie taki miałam zamysł. Myślę że mi się udało. :)

 Pozdrawiam



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Aszczka pisze...

bardzo oryginalna i faktycznie zwiewna ;-)

GosiaMachynia pisze...

Bardzo fajna !!

Ja pisze...

Delikatnie i zwiewnie, ale nie skromnie.... po prostu cudnie:)