24 lutego 2014

Karteczka z panienką...

Dziś chciałabym Wam pokazać bardzo fajną kolekcję Graphic45 - Couture.
Bardzo wesoła kolorystycznie kolekcja ale tym co mnie urzekło są obrazki z panienkami - Couture: Beautiful. :) 
I tak oto powstała karteczka z panienką.


 Moją panienkę postanowiłam przyozdobić troszkę brokatem. Dodałam jej piórka które przydymiłam za pomocą tuszu Distress Walnut Stain i także brzegi ozdobiłam brokatem.



Okrasiłam kwiatuszkami  Mini Floral Marine Blue. 
Natomiast wesoły wykrojnikowy kwiatuszek powstał za pomocą wykrojnika MemoryBox.



Dodatkowo wesołe kropeczki utworzone z pereł w płynie - Ocean Blue, White Opal. 
 

 I jeszcze mała niespodzianka - "Pokaż kotku co masz w środku" :).
Przestrzenna panienka wycięta z arkuszu Couture: Accessorize.


Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na Nasze wyzwanie:

 
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: