6 lutego 2014

LO z sercem



 W ramach naszego sercowego wyzwanie przygotowałam LO, z jednym z moich ulubionych zdjęć mnie i mojego narzeczonego.  Samo zdjęcie jest dość ciemne, czarno białe i dlatego wybrałam dla niego jasną oprawę z nutami czerni.




 Bazą scrapa jest papier w motyw deski. Dodatkowo wykorzystałam papier w spękania oraz dolny pasek papieru z koronką.




Na pracy znalazły się obowiązkowo serduszka. Małe tekturowe, które pokryłam białą farbą akrylową, białymi perłami w płynie i dodatkowo brokatem.Picket Fence. Na jedno z nich nakleiłam malutki czarny guziczek, przewiązany dratwą. Dużą ilość serduszek zapewniła mi tiulowa haftowana taśma, która znalazła się pod borderem wyciętym dziurkaczem Doily Lace.





Zdjęcie dostało metkę z napisem Love, który stworzyłam dzięki białemu alfabetowi Glitz.







 W rogu zdjęcia ułożyłam kompozycje z kwiatków Primy, w tym białych Innocence, białych różyczek i kwiatów pochodzących z różnych zestawów dedykowanych kolekcjom. Kompozycję uzupełniłam gałązkami wyciętymi dziurkaczem Branch.


Na rozetce umieściłam czarny rubons z zestawu Treasures, który idealnie wykończył kompozycję. Na serwetce umieściłam jeszcze białe kropki pereł w płynie.



 Wszystko umieściłam na pracy za pomocą taśmy 3D.

Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Aszczka pisze...

urocze LO ;-)

Tenshi pisze...

Śliczny. Swojego pierwszego LO zmajstrowałam wczoraj i juz wiem, że nie był to ostatni. Tym chętniej spogląam na Twoją pracę, bo jest ślicznie skomponowana.

Agnieszka Korman pisze...

Tak pięknego LO'sa dawno nie widziałam!