11 lutego 2014

Romantyczne motyle

Witam Was wtorkowo!

Nasze sercowe wyzwanie nastroiło drużynę romantycznie ;-) wczoraj Funiaa, a dzisiaj ja mam do pokazania romantyczne kartki w stylu shabby chic:


Motywem przewodnim moich kartek są motyle - pochodzą z zestawu die-cutów kolekcji 75 Cents od Kaisercrafta. Na pierwszej motyl znajduje sięw centrum, w towarzystwie ramki z innego zestawu die-cutów, tym razem z kolekjcji Miss Empire oraz pięknego perłowego ćwieka:


Tło tej kompozycji stanowią resztki  arkuszy Grazia z kolekcji Lifetime oraz Polka z kolekcji Yours Truly. Na jednym z kartoników odbiłam piękny ornament z zestawu stempli The Looking Glass.


Dół kartki zaś zdobią bordery wycięte chyba najpopularniejszym motywem dziurkaczy brzegowych Marthy Stewart, czyli Doily Lace (tylko u nas w tak niskiej cenie!!)


Na drugiej kartce motyle występują w roli dodatkowych ozdobników:


Na tagu z zestawu die-cutów przykleiłam mniejszego motylka, wyciętego z jednego z arkuszy z zestawu Times&Seasons, po czym pokryłam go brokatem Stickles Diamond. Na tagu przykleiłam też kilka strzałek z zestawu naklejek Primy Arrowhead (obecnie w sklepie dostępna jest wersja bezbarwna). W tle, na papierze Guiltier, widać też kawałeczek taśmy washi z zestawu Symphony.


Kartka jest dość przestrzenna, a to dzięki taśmie piankowej:


Mam nadzieję, że i Wam udzieli się ten romantyczny nastrój(wciąż jeszcze możecie dołączyć do wyzwania :-))

do zobaczenia!
 

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

iluszka pisze...

Obie fantastyczne, romantyczne i w pięknej kolorystyce...

bublownia pisze...

Świetne połączenie kolorów i wzorów. O dziurkaczu MS marzę:)