14 marca 2014

Przez cały rok

 Co roku przy okazji walentynek dochodzi do dyskusji, czy obchodzić je czy nie. Wiele osób uważa, że to żaden szczególny dzień, że powinno się wyjątkowo traktować swoją miłość przez cały rok. Także hasło Bądź moją walentynką! także powinno obowiązywać okrąglutki rok. W myśl tego, kartka z akcentem walentynkowym równo miesiąc po 14 lutego.


Do tworzenia kartki wykorzystałam papier All my love, Heart songSpring has sprung.



Kompozycję skupiłam wokół rameczki pochodzącej z papieru Spring has sprung. Pod nią umieściłam border wycięty za pomocą dziurkacza Embordiery. Górę zaś wykończyłam kawałkiem borderu wyciętego dziurkaczem Daisy Fan. Na koniec wpięłam blado niebieski ćwiek, a na samej rameczce dodałam kropki biszkoptowych pereł w płynie.


Także z papieru Spring has sprung pochodzi beżowe serduszko, które jest niezwykle urocze.


 Kwiatową kompozycję skupiłam wokół przepięknego biało-czerwonego kwiatka Petaloo. Wokół niego poukładałam różowe kwiaty wycięte z papieru All my love. Do nich dołożyłam listki i gałązkę wyciętą za pomocą wykrojnika Caserta Bloom. Listki i gałązkę pokolorowałam distressem w kolorze Pelled Paint i uzupełniłam kropkami pereł w płynie w kolorze Avocado. Kwiatki na wykrojniku pokolorowałam zaś perełkami w płynie w kolorze Baby Blue.


Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: