6 marca 2014

Wyzwanie#44 wg Ani

 Uwielbiam czerń, pomimo że bywa oznaką czegoś złego, przykrego, smutnego. W ramach naszego wyzwania Z czernią mi do twarzy, postanowiłam odwrócić to i połączyć ją z dobrą myślą, którą umieściłam na zawieszce w kształcie taga.


Podstawą taga jest czarny papier Daity, na którym umieściłam ramkę wyciętą z papieru Brave. Z papieru Memories wycięłam zaś kartonik z sentencją.


Dół taga wycięłam w przepiękną koronkę za pomocą dziurkacza Embordiery. Nad nim umieściłam border pochodzący z zestawu naklejek On This Day. Na rogach ramki naniosłam kropki pereł w płynie w kolorze Onyx.

 Z papieru Memories wycięłam także kwiaty, które umieściłam na rogu ramki.


Aby kartonik z sentencją nie był zawieszony w próżni, na jego górze i dole za pomocą tuszu do embossingu odbiłam fragmenty ramki, które następnie pokryłam czarnym pudrem do embossingu, w wersji do detali. Dodatkowo kartonik, ramkę oraz kwiaty przykleiłam za pomocą taśmy 3D, aby nadać pracy przestrzenności.


 Na sam koniec na górze taga zawiązałam kokardkę, w którą wpięłam czarny, perłowy ćwiek.


Pozdrawiam,


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: