24 kwietnia 2014

Niebiesko mi


 Bardzo podobają mi się papiery negatywy, z białymi motywami. A kiedy tło jest niebieskie, to jestem wniebowzięta. Całą kartkę utrzymałam w tym tonie kolorystycznym, jak niebo. Dodałam jedynie szczyptę szarości.


Papier Robin's Egg jest idealny - ma negatyw, piękny niebieski kolor i śliczne rysunki. Aż szkoda go zakrywać. Dlatego uczyniłam go głównym bohaterem mojej kartki. Dodałam do niego jedynie papier Botanical Tea i drugą stronę samego Robin's Egg.



Kawałek papieru z motywem ptaków zwieńczyłam borderem wyciętym dziurkaczem Doily Lace i tekturkami. Brzegi kartki oraz papierowe elementy wycieniowałam distressem w kolorze Pumice Stone.


Na kartce umieściłam warstwowy kwiatek, którzy stworzyłam z dużego kwiatka pochodzącego z zestawu Rewrite z kolekcji Primy Stationer's Desk i białego kwiatka z linii Innocence. W środku kwiatka oryginalnie znajdowała się perełka, którą zastąpiłam ćwiekiem pochodzącym z kompletu ćwieków kolekcji Stationer's Desk.


Pozdrawiam,

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: