29 kwietnia 2014

Wyzwanie # 48 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie w ostatni wtorek kwietnia :-)

Od wczoraj mamy już nowe wyzwanie w Craft4You, skierowane specjalnie do miłośników kwiatów wszelakich. Aby zgłosić swoją pracę, wystarczy umieścić w niej kwiaty w dwóch różnych wydaniach. Oto moja...


 ...karteczka :-)


Papierową bazę kartki stanowią arkusze ATC 4x6 z kolekcji Princess i Seashore, które nadały również kształt kartce - jej brzegi zaokrągliłam świetnym dziurkaczem 2 w 1. Następnie odbiłam stempel cegiełkowy i embossowałam pudrem Weathered White, który dał piękną, chropowatą postarzoną teksturę:


W centrum umieściłam obowiązkowe kwiaty: okazały kwiat w paski, z zestawu Princess Dream Come True, którego brzegi dodatkowo ozdobiłam brokatem Golden Rod, są też delikatne kwiatuszki z kryształkami z zestawu Something Blue: Honeymoon. Spomiędzy warstw papierów wychyla się też koronkowy brzeg z dziurkacza Doily Lace.


Drugim rodzajem kwiatów, jaki znajdują się na mojej kartce, jest delikatnie odbity kwiatowy stempelek z jednej ze starszych kolekcji Primy. Są też i nowsze stempelki, z mini zestawu Stationer's Desk: Dragnofly.


Koniecznie podzielcie się Waszymi pomysłami na kwiaty w różnych wersjach :-)

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: