6 maja 2014

Ahoj!

Witam Was wtorkowo!

Kiedy świeci piękne słońce, trudno nie myśleć o wakacjach... :-) A kiedy w sklepie są nowe kolekcje Primy, w tym Sheashore, trudno nie zrobić wakacyjnego LO o "wodnej" tematyce :-)



Tło stanowią arkusze Shell Shock i Sea Breeze, które postarzyłam i przeszyłam, a następnie popsikałam świetnie kryjącymi mgiełkami Dylusions White Linen i Calypso Teal...


...i dodałam wzór z maski za pomocą farbki Distress Walnut Stain:


Zdjęcie ozdobiłam słowami wyciętymi z arkusza Sea Memories:


Nie mogło zabraknąć kompozycji kwiatowej :-) Kwiaty z zestawu Stationer's Desk: Rewrite uzupełniłam prawdziwymi muszelkami, rozgwiazdą i gazą. Środki kwiatów to ćwiek i kropeczka z zestawu Seashore: Brads:


Znalazło się też miejsce na maleńkiego kwiatuszka z zestawu Something Blue: Honeymoon - widzicie go? :-)


A teraz pozostaje tylko poczekać dwa miesiące... :-))

do zobaczenia!

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: