19 maja 2014

Serduszkowo i kwieciście...

 Karteczkę tę tworzyłam w bardzo pochmurny i deszczowy dzień. Przeglądając dostępne mi materiały natrafiłam na ATC Pad - Princess: 4x6 ATC Pad. Cudne karteczki w delikatnych kolorach. Co prawda musiałam troszkę powiększyć bazę na kartkę, lecz i tak mieści się spokojnie do koperty.


 Patrząc w strugi deszczu powycinałam kwiatuszki także z jednej tagowej karteczki. Brzegi ich potuszowałam - Tuszem Distress Walnut Stain,
uformowałam płatki i dodałam środeczki z Perły w płynie Liquid Pearls Cheasnut. I już mamy stadko kwiatuszków. :) Szukając przydasi odnalazłam jedną zagubioną gałązkę firmy Prima Markering i wplotłam ją miedzy kwiatuszki.



Pośród kwiatuszków wyłania się misternie złożone z poszczególnych warstw serduszko. Uwielbiam tego typu ozdoby nadają one pracom mięsistości i przestrzenności. Całość opasałam dratwą naturalną a dodatkowo do środeczka serduchowej piramidki, cudny ćwiek pochodzący z zestawu Princess: Brads.


 A dojrzeliście może malusie przestrzenne serduszko? Tak tak i ono delikatnie wyłania się spośród kwiatuszków, a obok gałązka z cudnymi pataszkami. Aby delikatnie ją ożywić dodałam kropelki rosy ( Medium szkliwiące Glossy Accents)


Wiem wyszła mi karteluszka bardzo delikatna o kolorach wręcz pudrowych ale taki był mój zamiar.
I mimo że jest bardzo ozdobna powstała z trzech karteczek pad ( jedna baza i z dwóch wycięłam kwiatuszki i serducha).

Dziś już słonecznie i tak Was pozdrawiam


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: