2 maja 2014

WYZWANIE #48 - Kwieciste notesy - inspiracja Funii


 Piękne kwieciste wyzwanie na Nas czeka. I tak powstał duży notes a zaraz za nim mały (nie mogłam się powstrzymać). W pięknych czekoladowych, brązowych kolorach. 
Zobaczcie jak mi wyszły :)

 Stworzyłam je z niesamowitej kolekcji   Prima Marketing -   Time Traveler's Memories. Dodatkowo fantastyczne dodatki w postaci kwiatuszków - Stationer's Desk: Rewrite oraz ćwieków - Time Traveler's Memories: Brads.


 Jako że jest to kwiatowe wyzwanie mam kilka rodzajów kwiatuszków:

Jeszcze tylko malutki ozdobnik w postaci kokardki z dratwy i srebnych  serduszkowych zawieszek.


Chciałabym Wam jeszcze opowiedzieć jeszcze o jednym produkcie. Jest nim ATC PAD zestaw karteczek o wymiarach 10 x 15 cm lub 7,5 x 10 cm . Są fantastyczne do wykonywania karteczek prostokątnych. Różnorodność wyborów zamiast jednego papieru. Ja je tu wykorzystałam przy kółeczkach :) Zwróćcie uwagę na takie zestawy jeśli tworząc kartki potrzebujecie różnorodnych papierków :) Wykorzystałam Time Traveler's Memories: 4x6 ATC Pad.

Pozdrawiam



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: