3 czerwca 2014

Bike fun

 Witajcie w pierwszy wtorek czerwca :-)

Przedwczoraj świętowaliśmy Dzień Dziecka, i moja dzisiejsza praca kontynuuje temat dziecięcy. Inspiracją do jego powstania stał się cytat z arkusza Palette z kolekcji Kaleidoscope od Kaisercrafta: "Każde osiągnięcie zaczyna się od decyzji, by spróbować". Od razu przypomniały mi się stare zdjęcia mojego synka, który z prawdziwą determinacją próbował jazdy na rowerku. Kółka wspomagające były podgięte do góry, nie dając stabilnego oparcia, chodnik był krzywy, ale on się nie zniechęcał (spójrzcie na tę zdecydowaną minę! ;-)):


Bazę LO stanowi idealnie pasujący do tematu zdjęć arkusz Layers z tej samej kolecji, który ostemplowałam "kamiennym" wzorem:


Tytuł ułożyłam z naklejek, a wspomniany tag z cytatem stanowi journaling - podkolorowałam kluczowe słowa jasnoturkusowym markerem:


Kilka pozostałych tagów z tego arkusza wycięłam i ułożyłam jako tło pod zdjęciami. Potem wystarczyło już tylko uzupełnić kompozycję kwiatami (Petaloo Mini Floral Tangerine i Mantis Green, Prima Princess: Dream Come True i Something Blue: Honeymoon) i die-cutami (z kolekcji Kaisercraft Honey Chai oraz 75 Cents):



Odbiłam też stempelek z zestawu Curiosity:


Znalazło się też miejsce na napis z maski Happy Arrows, który potuszowałam tuszami Broken China i Peeled Paint. Użyłam też ćwieka z zestawu do kolekcji Stationer's Desk - połączyłam go z malutkim płóciennym bannerkiem, zamieniając oryginalny ćwiek perłowy, i umieściłam na zdjęciu:


Cieszę się, że zajrzeliście dzisiaj na nasz blog - i do zobaczenia na sobotnim zlocie w Warszawie! :-)



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: