8 lipca 2014

Wyzwanie # 53 - interpretacja Oliwiaen

Witam wtorkowo :-)

Widzieliście już nasze najnowsze wyzwanie? Tym razem zadanie polega na wykorzystaniu formy taga. Ja postanowiłam zrobić tagową kartkę z miłosnym wyznaniem :-)


Na tło taga złożyły się fragmenty arkuszy Red Romance z kolekcji Stationer's Desk i duża baza ATC z zestawu Princess.


Na tym tle ułożyłam małe bazy ATC z kolekcji Stationer's Desk i Cartographer.Możecie też zobaczyć wychylające się spod nich urocze kwiatuszki z zestawu Something Blue: Honeymoon:

W centrum znajduje się kompozycja, którą ułożyłam z elementów wyciętych z małych baz ATC z wymienionych już zestawów - każda warstwa podklejona pianką 3D:


Po lewej stronie zaś kilka różyczek oraz piękny kwiat z zestawu Princess: Dream Come True - oderwałam najmniejszy kwiatuszek z perłowym środkiem, a pozostałą część ozdobiłam ćwiekiem z zestawu Time Traveler's Memories Brads - w ten sposób zyskałam dwa kwiaty :-)


Jak to zwykle u mnie, kartka jest dość przestrzenna :-)


Jeśli i Wy lubicie formę taga, dołączcie do naszej zabawy i powalczcie o nagrodę :-)

do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: