25 listopada 2014

Good times

Witajcie wtorkowo :-)

Kiedyś użycie więcej niż jednego zdjęcia na scrapie było dla mnie nie lada problemem. Jak skomponować całość, żeby nie było wrażenia stłoczenia? Poradziłam sobie, wywołując zdjęcia w mniejszym formacie - w programie graficznym łączę kilka zdjęć w jedno i wywołuję np. wielkość 9 x 13 cm. Dzięki temu mogę potem zmieścić ich na layoucie 4-5 sztuk i ciągle jeszcze widać arkusz bazowy ;-)) Proszę, oto przykład:


Prawda, że bez trudu widzicie arkusze Mots D'Amour i Faire Un Voyage z kolekcji Cartographer? :-) Potem na jasnym tle odbiłam kilka razy jeden z moich najbardziej ulubionych stempli do tła, Rocks...



...i ułożyłam poszczególne zdjęcia, dodając dla ozdoby na przykład kraftowy tag, bileciki wycięte z arkusza Tickets Only, zawieszkę z zestawu Philosophy Tags...


...kwiaty z zestawu Time Flies:


...czy z zestawów Cigar Box AficionadoCottage Blossoms Chocolate. Elementy ozdobnej girlandy spryskałam mgiełkami Heirloom Gold i Black Marble, a potem potuszowałam brzegi tuszem Vintage Photo:


Pomiędzy warstwami papierów umieściłam gazę pofarbowaną mgiełką Black Marble i kawałki borderu wyciętego dziurkaczem Beaded Arcs - pozostałość do jakiejś innej pracy ;-)


A Wy - umieszczacie na swoich layoutach wiele zdjęć, czy wolicie jedno większe?


do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: