10 lutego 2015

W blasku złota

Witajcie wtorkowo na blogu Craft4You :-)

Na dzisiaj przygotowałam zestaw urodzinowych kartek, dla Niej i dla Niego :-) Bazą obu jest papier Carte z kolekcji Cartographer Primy. W obu też ważną, choć nie pierwszoplanową rolę, odgrywają elementy wycięte wykrojnikami ze złotego papieru z zestawu Foiled firmy DCWV:


Na bazowym tle kartki dla Niej ułożyłam kwadraciki wycięte z resztek arkusza z zestawu Burlap Paper - to nie tylko tłoczony wzór, to faktycznie panele juty naklejone na papier:


Na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję z różyczek w tonacji fioletowej, którą wyznaczyły motylki wycięte z arkusza Spread Your Wings. Kompozycję uzupełniłam kwiatowym motywem z wykrojnika Vignette Floral Branch:


Napis odbiłam na bileciku z arkusza Tickets Only, który ozdobiłam dodatkowo brokatem Thistle. Kawałki bilecików umieściłam też pod jutowymi kwadracikami dla wrażenia dodatkowej warstwy - uwielbiam takie papiery jak Spread Your Wings i Tickets Only - zawierają mnóstwo drobnych elementów do wycięcia, które można użyć w dziesiątkach prac i wydają się nie kończyć:-)


Kartkę dla Niego utrzymałam w tonacji brązów bazowego arkusza:


Tło ozdobiłam kawałeczkami taśmy z napisami z zestawu Symphony Tima Holtza. Zdjęcie zrobiłam specjalnie tak, byście mogli zobaczyć lustrzany połysk złotego papieru - jest sztywny i bardzo przypomina metal :-) Świetnie poddaje się wycinaniu wykrojnikami:


Główny motyw ozdobny, czyli balony, wycięłam z arkusza Montgolfiere, dodałam też bilecik w funkcji taga, z ozdobnym ćwiekiem, na którym zawiązałam lniany sznureczek. Balonowi dodałam nieco przestrzennych ozdób z użyciem perełek w płynie Copper Pearl:


Jeśli więc szukacie czegoś, co imituje metal, ale daje się bez problemu ciąż nożyczkami czy wykrojnikami - papier Foiled jest idealny :-)

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: