10 marca 2015

Na wzorzystym tle

Witajcie w piękny marcowy wtorek!

Na zewnątrz już prawie wiosna, więc kwiatowa tematyka prac sama się nasuwa :-) Dodatkowo postanowiłam zmierzyć się z wyzwaniem, jakie stawia mocno wzorzysty papier: z jednej strony nie potrzebuje wielu dodatków, ale z drugiej może spowodować, że praca będzie wyglądać na przeładowaną i chaotyczną. Oto moja próba:


Tło mojej kartki to przepiękny arkusz Gallant z kolekcji Mister Fox, który umieściłam na papierze Powerful, wkładając pomiędzy nie strzępki gazy dla dodania lekkości. Tę samą rolę pełni ażurowa koronka, ozdobiona ćwiekiem z zestawu Bo Bunny Enchanted Garden:


W narożniku umieściłam filigranową metalową ozdobę:


Wzorzysty papier rozerwałam ukośnie od dolnego narożnika, rozchyliłam krawędzie rozdarcia i wypełniłam kwiatami, m.in. z zestawu Mini Floral White od Petaloo:


 Na mini różyczkach zaś możecie dostrzec błyszczące drobinki brokatu Eucalyptus:


Mam nadzieję, że udało mi się uniknąć pułapki wzorzystego tła - jak myślicie? :-)

do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: