3 listopada 2016

Boże Narodzenie LO by Funiaa

Boże Narodzenie kojarzy się z choinką, prezentami, rodziną przy stole tworząc niesamowitą atmosferę. Ja lubię by przewrotna i chciałam pokazac Wam trochę inne podejście bez Mikołaja typowych barw czerwonej, zielonej i złotej ;)




Tym razem Boże Narodzenie widziane z okna rodzinnego okna. Piękny widok śnieżnych drzewek... widzianych przez pryzmat bombek choinkowych... Złoto zastąpiłam mroźnym srebrem... Zobaczcie sami jaki nastrój udało mi się uzyskac:)


 Bohaterem nr 1 jest delikatny i mroźny papier z cudnymi bombkami choinkowymi z kolekcji  Kaisercraft - Frosted. Szyszkowy motyw wycięty z arkusza Frosted - Glacial. Kaisercraft w swoich papierach ma paseczek z nazwą kolekcji, papieru itd., ale z drugiej strony jest centymetrowy paseczek z motywem pasującym do danej kolekcji. Bardzo lubię wykorzystywac te elementy i często pojawiają się w moich pracach. Tym razem są to napisy...


Wesołe cwieki to Garden Fable: Bradsy. Pięknie iskrzą się i mienią.


 Szyszki postarzyłam medium pękającym, wyszedł bardzo ciekawy motyw.

 
Jestem fanką malutkich wykrojników i Memory Box ma niesamowitą kolekcję. Tutaj słodkie dzwoneczki.


I wesołe przestrzenne bombeczki wycięte z arkusza Frosted - Polar. Zwrócie jeszcze uwagę na mały trik. Mroźny nastrój przełamałam kolorem bordowym. Malutkie bombki odbiłam na kalce technicznej posypałam przezroczystym pudrem do embossingu (np. Ranger - Clear)  i podgrzałam nagrzewnicą.  Jako że jestem typem technicznym z kalką za pan brat (się zdarzyło rysowac rapidografem po kalce;)) Kalka nadaje bardzo szlachetnych rysów. Chętnie dodaje ją do albumów jako przekładki albo właśnie takie własnej roboty die-cuty.


Pozdrawiam
- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: