25 listopada 2016

Mroźny shadow box

Lubicie zimowe ozdoby domu? Ja bardzo. Gdy zbliża się grudzień podmieniam część wystroju mieszkania na zimowe klimaty. W tym roku dojdzie mi nowy element - mroźny shadow box z kolekcji Frosted.
Zapraszam







 Bazę boxa wycięłam z białego papieru, a następnie zewnętrzną stronę obkleiłam papierem Wintery. Tła poszczególnych okienek wyłożyłam papierami Artic, Snowy i Chilly.


W środkowym okienku umieściłam element wycięty z papieru Polar. Aby nadać mu więcej charakteru, nałożyłam na niego kropki z białych pereł w płynie.


W prawym okienku jest kluczyk z zestawu Locked Keys. W dolnym rogu obok kluczyka umieściłam choineczkę z zestawu Die-cut Froseted.


W lewym zaś jest buteleczka ze śniegiem oraz zawijaski wycięte z papieru, które przyozdobiłam dodatkowo perłami w płynie w kolorze srebrnym oraz brokatem w kleju.




  Na górze boxa znalazło się zdobienie z tekturek pomalowanych na biało i wykończonych białymi perłami w płynie. Zwieńczyłam je dziurką od klucza z zestawu Locked Keys. Znalazły się tam także śnieżynki z zestawu Die-cut Frosted.


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: